Logo

Akvizice afluentních klientů

Jedná se o dva dvoudenní tréninky, které mohou být realizovány samostatně (i jako otevřené) i společně jako komplexnější manažerská příprava zaměřená na budování obchodního týmu a jeho průběžnou motivaci.

Pro finanční poradce navrhujeme v první řadě trénink zaměřený na prodej finančních produktů specifické skupině affluentní (top) klientely. Trénink účastníky naučí specifické dovednosti, které jsou potřeba, pokud u tohoto typu klienta chceme uspět.

KDO JE FINANČNÍ poradce A Kdo jsou AFLUENTNÍ KLIENTi

  • Co rozhoduje o úspěchu finančního poradce poradce? (brainstorming)
  • Kdo je to affluent klient? Jaké jsou jeho charakteristiky? Očekávání? (řízená diskuse)
  • Nejčastější „nákupní“ motivy TOP afluentního klienta (skupinové cvičení)                                                                                                     

Příprava k akviziční činnosti

  • Jak a kde získat informace o affluent klientovi? (řízená diskuse)
  • Co vše je třeba znát před první schůzkou?(metoda )
  • Jaké nástroje má bankovní poradce v přípravné fázi k dispozici? (brainstorming)

Navázání kontaktu s affluent klienty

  • Kde a jak vyhledávat potenciální klienty? Jak získat kontakt? (vytvoření „listu příležitostí“)
  • První kontakt - jak se k těmto zákazníkům dostat, jakým kanálem je oslovit? (direct calling)
  • Jak vzbudit jejich zájem, čím je zaujmout
  • Pravidla telefonické komunikace – jak uskutečnit první telefonát
  • Řekněte si o doporučení a další kontakty

První schůzka

  • Obchodní pyramida – fáze prodejního rozhovoru (řízená diskuse)
  • Získání důvěry, image, první dojem, verbální, neverbální komunikace (řízená diskuse + rolová hra)
  • Sběr informací, systém otázek, naslouchání (skupinové cvičení)
  • Analýza potřeb, nákupní motiv, vlastnosti, výhody, užitek (rolová hra)
  • Jak si říct o druhou schůzku? (brainstorming)

Druhá schůzka

  • Návrh řešení, forma, obsah, postup (brainstorming)
  • Principy získávání souhlasu (stručný výklad)
  • Obtížné situace, námitky, konflikt (řízená diskuse)
  • Druhy a techniky uzavírání obchodu (řízená diskuse + případová studie)

ZÁVĚR tréninku

  • Závěrečná diskuse, hodnocení tréninku

 

Pro objednání do semináře se prosím přihlašte

Vaše diskuze

Vložit Komentář / Pro psaní a čtení komentářů se musíte přihlásit

Vloženo 0 komentářů

Všechna hodnocení

Vložit Komentář / Pro psaní a čtení komentářů se musíte přihlásit

Vloženo 0 komentářů

Oznámkujte

obrázek palce dolů obrázek palce nahoru