Logo

Akviziční prodej po telefonu

Trénink je věnovaný obchodníkům, prodejcům, kteří se věnují vyhledávání nových klientů, sjednávání schůzek a prodeji zboží a produktů po telefonu. Účastník tréninku bude umět vést akviziční prodejní hovor, dokáže se odlišit a vytvořit vztah se zákazníkem. Dokáže dosáhnout cíle, který si před telefonním hovorem zadá.

Základní informace k tréninku:

• Akvizice v telemarketingu – jak udělat z nevyhnutelného zajímavé a úspěšné
• Obchodní telefonování je klíčovou dovedností, kterou je potřeba neustále zdokonalovat
• Budování vztahu od prvopočátku je nezbytností
• Budoucnost je ve vztahovém prodeji
• Styl telefonování se změnil – změňte staré návyky a vytrvejte
• Stop zbytečným hovorům
• Motivace, vnitřní bariéry v telefonické komunikaci

Obsah tréninku:

Cíle a struktura hovoru
• Kdy voláme a čeho chceme dosáhnout?
• Očekávání versus zkušenosti zákazníka
• Jak by měl vypadat prodejní telefonický hovor?

Pilíře telefonické komunikace
• Základní pravidla efektivní komunikace
• Asertivita jako součást telefonické komunikace
• Bariéry v telefonické komunikaci – strach a jeho druhy, motivace, odlišnost
• Rozdíly mezi osobní a telefonickou komunikaci
• Vhodná volba slov při prodejném hovoru – stručnost, podnětnost, barvitost, příklady, dialog
• Znalost osobnostní typologie zákazníka

Struktura prodejního/akvizičního hovoru:
• Pohled na realitu – cíl hovoru (max. a minimum)
• Kdo se ptá, ten vede – vhodné kladení otázek a jejich typologie
• Kdo nenamítá, nevnímá – práce s námitkami a jak je úspěšně zpracovávat
• Zákazník jako partner – myslete na budoucnost vztahu, sbírejte informace z minulosti a využijte je v přítomnosti

Typologie zákazníka
• Kdo je na druhé straně a jak s ním úspěšně jednat?
• Různé motivační prostředky podle typů zákazníků
• Analýza tel. hovorů – reálné situace (možnosti rozvoje, příležitosti pro obchod)

Od vize k provizi
• Plánování jako základ
• Cílová představa tvoří skutečnost
• Paretovo pravidlo v obchodě

Doporučovaný počet účastníků:  6 - 8  osob
Doporučovaný rozsah: 1 den včetně přestávek a oběda (9 – 17 hod.)

Pro objednání do semináře se prosím přihlašte

Vaše diskuze

Vložit Komentář / Pro psaní a čtení komentářů se musíte přihlásit

Vloženo 0 komentářů

Všechna hodnocení

Vložit Komentář / Pro psaní a čtení komentářů se musíte přihlásit

Vloženo 0 komentářů

Oznámkujte

obrázek palce dolů obrázek palce nahoru