Logo

Hypno prodej

Hypno-prodej, aneb mistrovské prodejní techniky, které vám chtěli zatajit

Motto

Pomozte svým klientům, aby si dovolili mít služby a produkty, které potřebují.“ 

O ČEM TO JE?

Celý váš problém byl v tom, že někteří klienti nechtěli hrát roli dobrých klientů. Setkávat se, zvedat telefony, držet slovo, platit své finanční produkty, věřit vám, doporučovat vás. Možná jste se ptali sami sebe: “Co můžu udělat pro to, aby moji klienti hráli lépe a lépe roli dobrých klientů?“

Jak to dělá hypnotizér, že jeho klient hraje roli zhypnotizovaného? Jaké postupy používají světoví mistři hypnózy, aby získali spolupráci a zájem klienta?  Jak navazují spolupráci? Co to dělají? Proč jim to funguje?

Když jste poprvé četli o hypno-prodeji, bylo ve vás zrnko pochybností. A jak míjel čas, rostla a klíčila vaše zvědavost. Následující týden jste se přihlásili k Robertovi na hypno-prodej. Učili jste se. Poznali jste, co jste potřebovali poznat. A vaši klienti začali krok za krokem lépe hrát roli dobrých klientů. Pamatujete si ten pocit, jaké to je, když klienti z vás mají radost, děkují, zvedají telefony, plní sliby, platí, doporučují vás známým a přátelům.

Řeka začíná první kapkou.  Přihlaste se na trénink mistrovských prodejních technik, na hypno-prodej.

CÍLE 

  • Pochopíte, že hypno-prodej na nás běžně zkouší televize, politici, ale dělají ho automaticky i dobří obchodníci
  • Osvojíte si techniku tzv. bdělého tranzu, kterou použijete při prodeji portfolia, prezentacích, vyjednávání
  • Budete vědět, jak správně používat příběhy, vtipy, přísloví a paradoxy
  •  Naučíte se chytře zrcadlit (mirroring) a následně vést (leading)
  •  Zlepšíte svou schopnost navázat kontakt s klientem, protože schopnost kontaktu prodává. Běžně se učíte básničky, povídánky. Ale ne udělat dobře kontakt s klientem. Přitom kontakt je klíč k úspěchu.
  • Vyzkoušíte si, jak řídit, co si klient zapamatuje a co zapomene
  •  Budete umět odizolovat klientovu pozornost od okolního hluku a vyrušování (televize, mobil, děti)
  • Naučíte se zapnout klientovy kladné emoce
  • Začnete víc pracovat s minulostí, přítomností a budoucností
  • Získáte hlasovou pružnost, protože nejde o to, co říkáte, ale JAK to říkáte
  • Ochutnáte techniky na rozpouštění odporu klienta
  • Budete si hrát s „příčinou“ a „následkem“
  • Zjistíte, jak funguje, funguje opakování slov při prodeji  (oblíbená technika Václava Klause)
  • Naučíte se kdy a jak použít sloveso „muset“ (musíte) a kdy „moci“ (můžete)
  • Peníze vám přinesou horká slova, která osvobodí váš business. Jde o slova, která mají sílu a dodávají projevu grády.
  • Osvojíte si techniku „prodávání neprodáváním“, aneb ať si to prodá klient sám sobě
  • Naučíte se používat sílu chybějících
  • Naučíte se správně používat srovnání např. produktů.
  • Osvojíte si absolutní slova, která vyjádří vaší sebedůvěru
  • Vyzkoušíte si používání přímých a skrytých sugescí
  • Pokud budete chtít, vyzkoušíte si rychlou regeneraci sil s pomocí autohypnózy a relaxace

DETAILY TRÉNINKU: 

  • Časový harmonogram: 2 - 3 dny (14 x 50 minut)
  • Počet osob ve skupině: max. 10
  • Místo konání: dle dohody
  • Uspořádání místnosti: kruh bez stolů
  • Vybavení: flipchart, dataprojektor
  • Dress code: dle dohody s manažerem 

Pro objednání do semináře se prosím přihlašte

Vaše diskuze

Vložit Komentář / Pro psaní a čtení komentářů se musíte přihlásit

Vloženo 0 komentářů

Všechna hodnocení

Vložit Komentář / Pro psaní a čtení komentářů se musíte přihlásit

Vloženo 0 komentářů

Oznámkujte

obrázek palce dolů obrázek palce nahoru