Logo

POSITIVE RESPECT

Diplomatické jednání s top klienty

  • Korektní chování v obchodním světě, „dobré mravy“ jako báze pro moderní etiketu v podnikání a pro budování image a dobrého dojmu z Vás a vaší společnosti.
  • Úcta, takt a empatie ke klientům a zákazníkům je odbornost, která se na vyšší škole obchodu nevyučuje. Přináší však dlouhodobý a pevný vztah a úspěch.
  • Jednání srdcem. Korektní a diplomatické jednání jsou bází pro dlouhodobé a úspěšné vztahy založené na důvěře.
  • Vědomý obchod. Tok prostředků kopíruje tok energií a vynaložená energie do korektního vztahu přináší prospěch jednotlivci i společnosti.
  • Ostrov Firma. Rozdělení osob z hlediska společenské významnosti, co je slušnost a co zdvořilost, vyjasnění jevů jako je grobiánství, nedbalost nebo obětavost.
  • Ustoupení o krok zpět může znamenat větší rozběh. Umění přijímat informace a naslouchat, umění přijmout nevýhodu a ustoupit stranou, co je jemnocit a vkus.

 

Pro objednání do semináře se prosím přihlašte

Vaše diskuze

Vložit Komentář / Pro psaní a čtení komentářů se musíte přihlásit

Vloženo 0 komentářů

Všechna hodnocení

Vložit Komentář / Pro psaní a čtení komentářů se musíte přihlásit

Vloženo 0 komentářů