Logo

Psychologie prodeje a prodejní komunikace

Cílem tréninku je nalézt nový pohled na situace, které Vám nyní mohou připadat jako obtížné. Naučíte se zvolit vhodnou strategii pro úspěšnou komunikaci s Vaší cílovou skupinou.

Cílová skupina:

  • pro mírně a středně pokročilé prodejce, obchodníky
  • každého, kdo pracuje s lidmi a má zájem na zkvalitnění prodejní komunikace a využití znalosti psychologie.

Základní pravidlo prodejní komunikace – směs zaměření na účinek a osobní autenticita.

Obsah tréninku

  • Ujasnit si základní pohled na prodej – psychická kompetence obchodníka (odborná, metodická a sociální)
  • Prodej na základě potřeb zákazníka, kdy klient je ten, kdo sám přijímá výhody a vlastnosti našeho produktu
  • Budování vztahu s klientem tzv. vztahový prodej, kde cílem je dlouhodobý vztah
  • Opravdu naslouchám? Aktivní, empatické a kritické naslouchání
  • Osvojení si, co je potřeba respektovat, aby prodej vedl ke splnění našeho cíle
  • Paretovo pravidlo a jeho využití v obchodní praxi
  • Verbální a neverbální komunikace (zrcadlení, cílený raport)
  • Jak interpretovat řeč těla zákazníka při prodeji – řeč těla nelze vypnout
  • Nejčastější nemoci zákazníků
  • Techniky kladení otázek při vedení prodejního rozhovoru
  • Příprava a reakce na argumenty klienta
  • Typologie zákazníka a jeho motivace k nákupu

Přínosy pro účastníka z tréninku:  Schopnost rozpoznat s jakým osobnostním typem zákazníka jednáte, uzpůsobit tomu prodejní komunikaci, čímž zaujměte zákazníka. Díky novým znalostem z tréninku získáte náskok před konkurencí. Využití psychologie při prodeji. Vytvoříte důvěru a vybudujete si vztah se zákazníkem tak, aby se vracel a doporučoval Vás. Dokážete pracovat s vlastní motivací a s cíli, které si stanovíte pro prodej. Změna Vašeho chování a přístupu jednak posiluje dobré jméno společnosti a jednak povede k navýšení prodeje.

Organizační údaje

Doporučovaný počet účastníků: 6 - 8  osob (pokud má být seminář zaměřen na trénink)

Časová dotace: celodenní seminář vč. přestávek a oběda (9 – 17 hod.)

 

 

Pro objednání do semináře se prosím přihlašte