Logo

Telefonování (Zásady, Trénink, Live)

Účastníci semináře budou vědět co je dobré nebo dokonce nutné do telefonu říci a co naopak neříkat a hlavně proč.

Stručný obsah semináře:

  • jak správně domluvit schůzku se známým z osobní databáze
  • jak co nejlépe telefonovat na klienty z doporučení
  • jak (a kdy) vhodně volat na servis stávajícího klienta
  • jak dobře domluvit schůzku pro doporučení a zvětšit tak potenciál kontaktů
  • jak dobře volat na předpohovory (případně na pohovory)

Cíl semináře

A) účastníci semináře budou vědět co je dobré nebo dokonce nutné do telefonu říci a co naopak neříkat a hlavně proč. Lépe pochopí, co je z psychologického hlediska při telefonování důležité a čeho se mají vyvarovat; naučí se být emapatičtější k reakcím a pocitům druhé strany v různých typech telefonických rozhovorů a dokáží lépe vyhodnotit situaci a smysluplněji reagovat; s takto získanými znalostmi a dovednostmi dokáží zvýšit kvalitu svého telefonování a tím zvýšit množství domluvených schůzek.

B) účastníci semináře si různé telefonické rozhovory také ihned vyzkouší a následně je budou trénovat a pilovat se zpětnou vazbou lektora.

C) účastníci semináře si vyzkouší získané znalosti a dovednosti “na živo” přímo v několika telefonech svým známým nebo klientům (předpokladem samozřejmě je, že budou instruování vedoucím, aby si s sebou na seminář přinesli osobní databázi kontaktů a doporučení na klienty z analýz)

Určeno především pro:

  • Pro poradce, kteří už mají alespoň po supervizi
  • Pro pokročilé poradce, kteří chtějí zlepšit efektivitu v počtu domluvených schůzek
  • Pro manažery, kteří chtějí zlepšit výsledky ze svých “call party” a svojí schopnost dát dobrou zpětnou vazbu svým lidem a kteří chtějí zlepšit svojí schopnost uchopit a předat výše uvedené znalosti a dovednosti spolupracovníkům ve svém týmu

Organizační údaje

Počet účastníků semináře: pouze varianta 6-12

(Tento seminář musí být zaměřen na trénink, jinak postrádá smysl. Pro větší počet

účastníků doporučuji zvolit modul 1a. Získávání kontaktů a práce s nimi)

Časová dotace: celodenní seminář – tj. 9h včetně přestávek a oběda

Místo konání: dle individuální dohody s manažerem

Vybavení místnosti: flipchart, papíry, fixy, dataprojektor

Poznámka: vzdělávací modul lze po individuální dohodě s manažerem upravit dle konkrétních potřeb skupiny

Pro objednání do semináře se prosím přihlašte

Vaše diskuze

Vložit Komentář / Pro psaní a čtení komentářů se musíte přihlásit

Vloženo 0 komentářů

Všechna hodnocení

Vložit Komentář / Pro psaní a čtení komentářů se musíte přihlásit

Vloženo 0 komentářů

Oznámkujte

obrázek palce dolů obrázek palce nahoru