Logo

Týmový koučink - "Růst vychází zevnitř“

Přestože toto je asi jedna z nejvýstižnějších definicí slova TEAM, v naší praxi to často vypadá, že skutečná podstata práce v týmu nám uniká mezi prsty. Zatímco máme plnou pusu slova TEAM (TÝM), v každodenním životě si každý stále hrajeme tak trošku na vlastním písečku, problémy nejraději svalujeme na ty druhé a řídíme se heslem „proč bych to měl udělat já, když to můžou udělat všichni ostatní“. Taková pracovní skupina ovšem není týmem, ale „spolkem ne-dobrovolných hasičů“, kde každý dělá (hasí) jen to, co bezpodmínečně musí…

„Nejhorší vůdce je ten, kterým lidé opovrhují.
Dobrý vůdce je ten, kterého lidé oslavují.
Skvělý vůdce je ten, jehož lidé řeknou:
„Udělali jsme si to sami“

 § Together (společně) § Everybody (všichni) § Achieve (dosáhneme) § More (více)

Možná jste něco z předcházejících řádků zažili někdy na vlastní kůži a vrtá vám hlavou, co s tím…? Vzkřísit týmového ducha („team spirit“) nelze nařízením shora nebo pod pohrůžkou sankcí - je to proces, na jehož začátku je nejprve potřeba SE ZASTAVIT - ABYSTE MOHLI JÍT DÁL… Zbavíte-li svůj tým plevele zajetých a nefunkčních vzorců a schémat jednání a myšlení, konečně získá sílu a prostor k naplnění to dobré, co jste do společné práce již dříve zaseli.

Cíl školení

Koučování je způsob myšlení orientovaný na řešení - koučování týmu s profesionálním koučem vám přinese nejen „odplevelení“ nepotřebného, ale především DEFINOVÁNÍ OPRAVDU SPOLEČNÝCH VIZÍ TÝMU A NASTAVENÍ CEST K JEJICH NAPLNĚNÍ.

Náplň

Zadání a náplň koučování týmu je vždy zcela individuální na základě definování potřeb a očekávání zadavatele. Zadání se může týkat např.: § Nastavení společných cílů a strategie rozvoje v týmu § Nastavení týmové komunikace na bázi „presumce vzájemné důvěry a spolehlivosti“ § Vyčištění vztahů a přijetí spoluzodpovědnosti každého člověka za situaci v týmu § Osvojení si zásad fungování efektivního týmu§ …a jakákoli další specifická zadání…

PARAMETRY TÝMOVÉHO KOUČOVÁNÍ:

Určeno pro: pro uzavřené týmy
Počet osob ve skupině: max. 8 - 10
Časový harmonogram: 1.den: 9.00 – 18.00 2. den: 9.00 – 17.00
Časová dotace: 2 dny
Místo konání: hotel
Uspořádání místnosti: do „U“
Vybavení: flip chart + papíry + fixy
Dress Code Smart casual
   

Pro objednání do semináře se prosím přihlašte

Vaše diskuze

Vložit Komentář / Pro psaní a čtení komentářů se musíte přihlásit

Vloženo 0 komentářů

Všechna hodnocení

Vložit Komentář / Pro psaní a čtení komentářů se musíte přihlásit

Vloženo 0 komentářů

Oznámkujte

obrázek palce dolů obrázek palce nahoru