Logo

Vedení lidí formou DOHOD

Pevný k pravidlům, lidský k lidem...

Popis:

Vedení lidí formou dohod je ucelená metodika zahrnující základní manažerské rozhovory, které řeší různé situace při práci s týmem a jednotlivci. Rozhovory jsou stavěné tak, aby zvýšily efektivitu manažerů a byly jednoduché a opakovatelné. Díky tomu lze tuto metodiku jednoduše předávat, a zajistit tak základní standardy při vedení lidí i ve větších ředitelstvích.

Klíčové pilíře metodiky:

Vnitřní motivace

  • Jednotlivé rozhoroy vychází z principů, technik a dovedností rozpracovancýh podrobně ve školícím modulu "Vnitřní motivace - MUSETxCHTÍT".
  • Důraz je kladen na probuzení v druhém potřby a chutě jít něco dělat. Ne na vytovření tlaku, který ho nutí, protože MUSÍ.

Jednoduchost

  • Dokonalý systém není ten, do něhož už nelze nicpřidat, ale ze kterého nelze nic odebrat.
  • Metodika je postavena tak, aby rozhovory byly jednoduché a funkční. Jednoduchost je také přepokladem opakovatelnosti.

Pevnost

  • Dohody pomáhají definovat vzájmená očekávání, nastavit klíčová pravidla a odpovědnosti.
  • Schopnost manažera uzavřít se spolupracovníky jednoduchou a funkční dohodu a být pevný k domluveným pravidlům je klíčová pro vytvoření efektivního vztahu a pracovního prostředí.  

Jednoduchost

  • Školení je určeno nejen pro nováčky, ale i pro pokročilé. Na žádné pozici není pozdě se zdokonalovat nebo se případně naučit něco nového J
  • Vhodné pro ty, kdo

Lidskost

  • K efektivnímu vedení lidí patří vztahy postavené na vzájemné důvěře, respektu a upřímnému zájmu o druhé. 
  • Lidskost se nevylučuje s pevností manažera k domluveným pravidlům. Naopak spojením těchto dvou přístupů vzniká potřebná celistvost. Pevnost je základem k úspěchu, lidskost podppoří vztahy a atmosféru. Jedno bez druhého bude vždy omezené. 

 

Co je součástí metodiky?

Nastavení spolupráce (2 dny)

  • Zjištění motivů
  • Uzavření dohody

Manažerská podpora (2 dny)

  • Tydenní individuál
  • Kristický rozhovor
  • Denní podpora
  • REakce na neúspěch

Vedení rozvojové porady (2 dny)

  • Sebehodnocení v týmu
  • Best practise
  • Workshop

Celý cyklus vzdělávání je rozdělen do šesti dnů (3 x 2 dny). Každý seminář kombinuje teoretickou část s praktickými tréninky.

Detaily školení:

  • Časový haromongram: 
  • Počet osob ve skupině: 
  • Místo konání:
  • Uspořádání místnosti:
  • Vybavení: flipchart (včetně papírů a fixů), dataprojektor
  • Dress Code:

Pro objednání do semináře se prosím přihlašte

Vaše diskuze

Vložit Komentář / Pro psaní a čtení komentářů se musíte přihlásit

Vloženo 0 komentářů

Oznámkujte

obrázek palce dolů obrázek palce nahoru