Logo

Základní cyklus vzdělání pro Consultanty

Filozofie cyklu:

Ideálně do 12 účastníků tak, aby šlo o maximálně individuální práci s efektivním tréninkem. Mezi školeními 2 týdny pauza tak, aby mohlo dojít k aplikaci naučeného. V rámci mých cyklů jsou "v ceně" i individuály s účastníky – vždy těsně před dalším školením, aby se maximalizoval efekt. Výstupem z cyklu zapracování je certifikát, zpětná vazba pro účastníka, zpětná vazba pro vedoucího a "záruka" zvýšení kvalifikace spolupracovníka (pokud k ní nedojde domluvíme se na další – již neplacené – práci tak, aby byl efekt zaručený).

Hlavní cíle cyklu:

Vrátit se ke kořenům tak, aby si lidé zase uvědomili příležitost, kterou jim Partners dává. Naučit je prodat sebe sama, komunikovat verbálně i nonverbálně, zvýšit jejich kvalifikaci, zasvětit je do tajů psychologie prodeje, budování osobní značky, zvýšení sebevědomí atp. Celý cyklus je hlavně o individuálním přístupu, protože každý potřebuje trochu něco jiného.

Délka:

  • 4 x 1 den školení + 3 x 1 den individuály

Vhodné pro:

  • Školení je určeno především pro consultanty s praxí - cca 6 měsíců a déle ve firmě

 

Blok 1 - Základy úspěchu - 1 den (9 - 17h)

Témata dne:

  • Seznámení se s členy týmu, krátké představení
  • Diskuse - Základy úspěchu
  • Ujasnění si postojů - k sobě, práci, Partners, ...
  • Trenink - naslouchání
  • Proč?
  • Trenink - modelové situace: vize
  • Trenink - čtení v lidech aneb co nám může říct nonverbální komunikace
  • Minirozvojová porada

Indiviuály s účastníky kurzu - 1 den (45 min na jednoho účastníka)

Blok 2 - Umění zaujmout - 1 den (9 - 17h)

Témata dne:

  • Prodej sebe sama
    • v FSA
    • na kafi
    • u kámoše
    • jak uspět tam, kde jiný poradce partners neuspěl
  • Parametr x výhoda x užitek
  • Trenink - modelové situace: parametr x výhoda x užitek
  • VAK - diskuse, rozbor vzorce
  • Jednání s bonitní klientelou

Indiviuály s účastníky kurzu - 1 den (45 min na jednoho účastníka)

Blok 3 - Prodej nejen protfolia - 1 den (9 - 17h)

Témata dne:

  • Zjištění motivů v FSA - "skutečné motivy"
  • Trenink - modelový příklad: rodina Lukšíkova
  • Efektivní tvorba FP a jeho prodej

Indiviuály s účastníky kurzu - 1 den (45 min na jednoho účastníka)

Blok 4 - Plánování a efektivita - 1 den (9 - 17h)

Témata dne:

  • Efektivita
    • návyky
    • cena vašeho času
    • plánování týdne
  • Trenink - Plánování projektů
  • Jednání s konfliktními lidmi
  • Trenink
  • Shrnutí celého cyklu

Pro objednání do semináře se prosím přihlašte

Vaše diskuze

Vložit Komentář / Pro psaní a čtení komentářů se musíte přihlásit

Vloženo 0 komentářů

Všechna hodnocení

Vložit Komentář / Pro psaní a čtení komentářů se musíte přihlásit

Vloženo 0 komentářů

Oznámkujte

obrázek palce dolů obrázek palce nahoru