Získávání kontaktů a práce s nimi
Lektor
Účastníci semináře se naučí využívat příležitostí běžného života k získání konaktů a zjistí, jak je dále použít pro získání kvalitních doporučení.
Stručný obsah semináře
- jak efektivně pracovat s osobní databází kontaktů
- jak efektivně a správně telefonovat (na různé druhy setkání)
- jak získat kvalitní doporučení na různých typech schůzek (včetně servisu)
- jak správně a efektivně vést “kávové” schůzky se známými (i cizími) s konkrétními výsledky, případně jak vést předpohovory a správně je využít
Cíl semináře
Účastníci semináře se naučí využívat příležitostí běžného života k získání konaktů a zjistí, jak je dále použít pro získání kvalitních doporučení; lépe pochopí, co je z psychologického hlediska při získávání kontaktů důležité a čeho se vyvarovat; naučí se být emapatičtější k reakcím a pocitům druhé strany v různých typech rozhovorů a dokáží lépe vyhodnotit situaci a správně reagovat; s takto získanými znalostmi a dovednostmi dokáží zvýšit množství i kvalitu získaných doporučení; naučí se také efektivněji vést jakýkoli telefonický rozhovor a správně v něm reagovat.
Určeno především pro:
- Pro poradce, kteří už mají alespoň základní zkušenost s obchodem a zároveň se začínají aktivně věnovat budování vlastního týmu
- Pro pokročilé obchodníky, kteří aktivně budují svůj tým
- Pro manažery, kteří chtějí lépe využít svůj potenciál a kontakty a zvýšit tak svojí efektivitu a výsledky při budování vlastního týmu
- Pro manažery, kteří chtějí zlepšit svojí schopnost uchopit a předat výše uvedené znalosti a dovednosti spolupracovníkům ve svém týmu.
Organizační údaje:
Počet účastníků semináře
A) 6-12 (pokud má být seminář zaměřen na trénink)
B) 13-25 (pokud bude trénink v menším rozsahu a bez individuálního přístupu)
Časová dotace: celodenní seminář – tj. 9h včetně přestávek a oběda
Místo konání: dle individuální dohody s manažerem
Vybavení místnosti: flipchart, papíry, fixy, dataprojektor
Poznámka: vzdělávací modul lze po individuální dohodě s manažerem upravit dle konkrétních potřeb skupiny